piątek, 21 maja 2010

Wszystko przez Was!!! :) / Stosik - Stosiński

1. "Pływanie w negliżu"
2. "Kim jest Lou Scortino?"
3. "Cukiernia pod amorem"
4. "Ostatnia noc w Twisted River"
5. "Nocna zamieć"
6. "Stowarzyszenie miłośników literatury i placka z kartoflanych obierek"
7. "Oczyszczenie"
8. " Firma przewozowa"
9. "Sztuka ścigania się w deszczu"
10. "Mrówka w wielkim mieście"
11. "Wybacz, ale będę Ci mówiła skarbie"
12. "Miasto szklanych słoni"

Będzie zapewne jak zwykle, czyli książki ze stosiku przeczytam na końcu ;p
I uwagę chwalę się - lalalalalalalalalalalala, piszę właśnie ostatnie zdania licencjatu!!!!!!!!!

37 komentarzy:

  1. No to pisz, pisz. A licencjat na jaki temat, jeśli można wiedzieć? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Można, można :) "Nadzór administracyjny nad działalnością komornika sądowego. "

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo! Ciekawy temat. Choć na samo brzmienie słowa 'komornik' dreszcz mnie przechodzi, mam złe skojarzenie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie ja też miałam złe skojarzenia i chciałam wiedzieć wszystko, stąd taki temat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rany julek:) oderwać wzroku nie mogę :) wsiąknęłam w same tytuły:) boski stosik:) i gratuluję tych ostatnich licencjatowych zdań- fajna ulga prawda?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pozycja 5 i 6 moi faworyci ;)
    gratuluje ostatniego zdania pracy licencjackiej!

    OdpowiedzUsuń
  7. "Cukiernia pod amorem"! "Sztuka ścigania się w deszczu"!!! "Mrówka w wielkim mieście"! Jeej, aż mi się zachciało sprawić sobie nowe stosik. Niestety póki co funduszy brak. Pozostaje mi czekać na Twoje recenzje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To życzę jak najlepszych tych ostatnich zdań. A co do stosiku nie muszę się wypowiadać - dziewczyny zrobiła to za mnie. Boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cukiernia pod amorem i Miasto szklanych słoni! Chętnie uKradnę:) nie omieszkam przejrzeć "o czym są" pozostałe książki - czekam oczywiście na recenzje, skoro to już ostatnie zdania pracy - GRATULUJĘ! Powodzenia na obronie!

    OdpowiedzUsuń
  10. ... Tucha wyciągnęłabym z tego pięknie prezentującego się stosiku jeszcze 7, 8 i 9! Zapowiadają się interesująco. Jestem też ciekawa od czego Ty zaczniesz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszcze ukończenia pracy:) Ja już mam połowę, została mi najłatwiejsza część czyli opracowanie wyników badań i dyskusja na ich temat:) A stosik zabójczy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakupy super, a temat pracy...naprawdę podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. "Oczyszczenie" też sobie kupiłam i widziałam ją również u Mary w stosiku. Więc czekam na wrażenia.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ukojenia miłą lekturą:)
    Zawsze tak jest, że stosik ulega zmniejszaniu powoli. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko jaki stosss! też taki chcę ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tucho, powiem Ci, że mnie poderwałaś z miejsca tym stosikiem. :-) Widzę "Cukiernię..." -- chyba coś jest na rzeczy, bo na kilku blogach czytałam same peany na jej temat. Chciałabym też przeczytać "Miasto szklanych słoni" mojego kolegi z uczelni, Mariusza Sieniewicza. :) Pozdrawiam. I miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  18. "Ostatnia noc w..." - mam w planach, bo już zauważyłam, że facet na allegro (w którego często zamawiam) dodał parę egzemplarzy i czekam z niecierpliwością na recenzję:)

    A Sienkiewicza widziałam już u paru osób:)

    OdpowiedzUsuń
  19. O tej "Mrówce w wielkim mieście" napisz koniecznie, bo kiedy czytałam opis na okładce, wydawał mi się tak absurdalny, że aż nabrałam ochoty na lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. "Stowarzyszenie..." robi się bardzo popularne na blogach :) Większości tytułów stąd nie znam, więc chętnie przeczytam Twoje opinie.
    I oczywiście gratuluję ukończenia pracy - wakacje już? :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Komentarz na górze to ja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. "Theorina" sama w końcu muszę nabyć, ale ciągle jakieś inne wydatki książkowe :) A stosik godny pozazdroszczenia :))

    Pozdrawiam i gratuluję ukończenia pracy : )

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia na obronie!
    Zazdroszczę najbardzij nowego Irvinga! (6,7,10 czytałam).
    Skoro skończyłaś pisać, to wiadomo, że musiałaś sobie jakiś prezent zrobić - teraz drugi stosik zaprezentujesz rozumiem po obronie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Temat pracy ciekawy, może wydaj tę pracę, a wszyscy się doedukujemy, hm? ;-) Stos zapiera dech w piersiach - a ja niestety ostatnio nie kupuję tak często i posilam się biblioteką... Ale mam postanowienie, że sprawię sobie chociaż dwie na miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  25. Stosik niezwykle apetyczny :) Czekam z niecierpliwością na Twoje recenzje! Gratuluję licencjatu! Temat masz niezwykle ciekawy, dla mnie to byłaby czarna magia, ale ja "błądze naukowo" w zupełnie innych tematach :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dawno nie mogłam sobie pozwolić na takie zakupy, więc bardzo zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne stosisko.
    I ja też chcę "Cukiernię..."!!!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. No proszę:)
    I co dalej po licencjacie? Magisterka?

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale PYSZNY stosik. Gratuluję kończenia licencjatu, widzę, że już się nagrodziłaś - słusznie! Stosisko kolorowe i zawiera kilka pozycji, o których nigdy nawet nie słyszałam ;)

    Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  30. Recenzji Cukierni, to jestem ciekawa :)
    I oczywiście gratuluje Pani Licencjat :))

    OdpowiedzUsuń
  31. O, a wydawało mi się, że komentowałam. Stosik wielki i cudny. Też taki chcę! Nabrałam ogromnej ochoty na "Cukiernię pod amorem". Ja także sobie właśnie czytam "Ostatnią noc w Twisted River".

    OdpowiedzUsuń
  32. Do mnie jeden stos leci UPSem z Merlina, a drugi z Krakowa, za sprawą córki, obiecywałam, obiecywałam - nie kupować, ale co tam, raz się żyje. Cieszę się, ze Cukiernia jest taka grubaśna, zazdroszczę Irvinga

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę, że masz podobny syndrom. Stosik książek a tak kupuję lub wypożyczam nową i ją czytam a stosik czeka! :) Powodzenia podczas obrony!

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje :) Mnie ostatnio 5 stronnicowa praca z etyki na zaliczenie prawie wykończyła, a co dopiero gdyby to była licencjacka :)
    Z chęcią poznam Twoje zdanie o "Nocnej zamieci", bo ostatnio kilka razy rzuciła mi się w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  35. Łoooł. To nie stosik - to prawdziwy stos! :)
    Powodzenia w czytaniu i kończeniu licencjatu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Radzę skupić się na licencjacie a potem, w wakacje, lababbbbaaaA! Ja myślę, czy nie publikować w kawałkach starych opowiadań sprzed nastu lat... No i również mam spory stosik, ale swój własny, na półkach ;)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam Droga Tucho:-) Jaki wieeelgachny stosik, prawdziwe stosisko! (tak się mówi? czy może uprawiam słowotwórstwo? Nie ważne, na pewno wiesz o co chodzi:-))
    Przepraszam, że tak rzadko zaglądam, ostatnio bardzo gorący czas, masę pracy (ale to dobrze, ja nie jestem pracoholik, ale bez niej ciężko, książki czytam ale nawet nie ma kiedy recenzować.
    Z Twojego stosiku porwałabym kilka, na pewno tą Zamieć, zapowiada się ciekawie, inne też, fajne tytuły mają:-)
    Pozdrawiam Cię ciepło! Temat masz świetny! Mój też ciekawy, choć wywołuje dziwne reakcje (zajmuję się analizowaniem propagacji drgań w gruncie).
    Dobrej nocy!
    kot w butach

    OdpowiedzUsuń