niedziela, 3 stycznia 2010

Uwaga, uwaga, wkraczam do akcji i ja :)

Początek podobno najtrudniejszy, dobrze,że podobno, bo mi trudny nie wydaję się wcale :D
Na samym początku muszę podziękować Kalio, ponieważ to Ona zainspirowała mnie do stworzenia bloga - dziękuję! Natomiast za samo utworzenie dziękuję Kumkowi, bo ja to jestem ciemna masa w te klocki :).
O czym będzie?! Głównie o książkach, w celu zrecenzowania, tylko i wyłącznie okiem Tuchy i w celu nie zapominania, bo pamięć człowieka, choć dobra to krótka! I ogólnie o różnych rzeczach, mój blog, mogę robić co zechcę :) Uprzedzam na wstępie - tak, nadużywam emotikonek :)
Teraz powracam do "Dziewczyny, która igrała z ogniem", bo zalegała biedna na mej półce już dobre parę miesięcy i chłonę ją wręcz, bo nie mogę się doczekać kiedy w moje łapki wpadnie trzecia część, na szczęście dobry facet od prezentów, czytaj Św. Mikołaj przyniósł ją pod choinkę:)

p/s buziaki dla Emilki :*:*:*

4 komentarze:

  1. hio hio a tu emilka :D czekamy na dalsze posty nasza o wielka twórczyni :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,
    bardzo dziękuję za komentarz na moim blogu iiiii...powodzenia w prowadzeniu własnego, czekam na recenzje;-)))) Tym bardziej, że widzę, że właśnie czytasz książkę, do której ja się jakoś nie mogę przekonać;-)
    A poza tym bardzo miło będzie mi Cię zalinkować;-)
    PS Jak widzisz, ja też nadużywamemotikonek;-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wytrwałości w prowadzeniu blogu, dużo ciekawych książek, a potem dzielenia się wrażeniami, a przede wszystkim własnej satysfakcji.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie już wiele osób Ci to mówiło, przepiękne zdjęcie książki na blogu, cud-miód :D taka książeczka marzeń dla moli książkowych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń