środa, 8 września 2010

Nadrabiam zaległości + Lubię, Lubię, Lubię :D

Wracam do Was moi mili :) :) :)
Stęskniłam się bardzo! I tak się zastanawiam gdzie jeszcze do końca września mnie poniesie...
Już ostatnio mama jednej z mojej koleżanek zapytała czy jestem na baterie... Po czym mój kolega stwierdził, że ja jestem turbo diesel... :)

Kalio
zaprosiła mnie do zabawy, a że ja zabawy lubię, bardzo chętnie odpowiadam.
10 rzeczy, które L.U.B.I.Ę.

1. Rodzinę, przyjaciół i znajomych z wyszczególnieniem - mamy,taty, babci, dziadka, mego brata - w końcu mogę to napisać! Dzieli nas różnica 8 lat więc dopiero od niedawna robimy coś więcej oprócz wiecznie trwającej kłótni :).

2.
Podróże - małe i duże, zawsze i wszędzie, Chociaż przyznaję, że wolę się wypuszczać daaaaaleko :).

3. Moje studia, jeden kierunek zakończony...drugi w przyszłym roku - pani mgr, Tak lubię je :D

4.
Słodyyyyycze! O tak, dzień bez słodkości jest dniem straconym!

5. Optymizm. Kocham, szaleje, wielbię!

6.
Ludzi... tak po prostu!

7. Buty... nawet się nie przyznam ile mam par... :)

8. Włochy i wszystko co włoskie.

9. Lubię emocje - każdego rodzaju.

10.
Tak,tak,tak lubię czytać!!!! :) I lubię siebie! I lubię czytać Wasze blogi. I lubię Tunezję! I lubię prowadzić samochód. I lubię poznawać nowych ludzi. I lubię spotykać się z przyjaciółmi. I lubię zdjęcia, zdjęcia, zdjęcia! Mogłabym tak bez końca :) Bo ja kocham życie! :)

7 komentarzy:

  1. Nie ma to jak zarażający optymizm ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się a zabawa podoba. Dzięki temu można lepiej poznać blogowych znajomych :-))
    Twoje odpowiedzi tak pozytywne jak Ty :-)
    Dobrego dnia dla Ciebie :-))
    A! A do Włoch 18 września lecę więc oblukam "co lubisz" :-)
    Ciumek

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pozytywnie ;) Szczególnie ostatni podpunkt. To miło, że są na świecie ludzie, którzy nie mogą zawrzeć w 10 podpunktach tego, co lubią - a po przeczytaniu niektórych notek na innych blogach wiem, że wielu miało problem z wybraniem choćby sześciu rzeczy.

    Miło, że wróciłaś i czekam na jakieś recenzje.

    A jeśli chodzi o zdjęcie - ratunku, ja za oknem mam jesień pełną gębą, a Ty mi morze przypominasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam bardzo :)
    Kot w butach-aaaaaaa, jak zazdroszczę! :)
    Nyx - to zdjęcie robione tydzień temu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę optymizmu, mnie go bardzo brakuje. Pozdrawiam, cieszę się, że już jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  6. to my to my to my :D:D:D a ja KOCHAM KOCHAM KOCHAM:D ta wariatka juz dawno zarazila mnie swoja miloscia do zycia :D EMILUTEK

    OdpowiedzUsuń