sobota, 20 lutego 2010

Kreativ Blogger ! Aaaaaa :) Dziękuję!!!


Znowu nie wiem od czego zacząć... A zdarza się to naprawdę bardzo rzadko! Zacznę więc od ciepłych
podziękować z ogromnym okrzykiem radości , blog istnieje bardzo krótko, a tu już takie miłe wyróżnienia mnie spotykają. Dziękuję bardzo każdej z osobna:
* Kalio
(to od niej wszystko się zaczęło i to dzięki niej założyłam bloga, a tu Ona mnie jeszcze wyróżniła:)
* Edith
(cudownie napisałaś uzasadnienie nominacji! cudownie! )
* Księgozbiór
(buszuj dalej! zapraszam serdecznie)

Trochę zwlekałam z nominacjami, bo w końcu skończyła się sesja, ale zajęcia trwają i czas zabierają, ooo nawet mi się zrymowało. Już nadrabiam i tak nominacje wędrują do...
Uwaga...
Uwaga...
Chwila napięcia...
I (to już chyba ze zmęczenia :) :

1.Cała JA
(za bitwę zwaną życiem, za ciekawe posty, za ciekawe spostrzeżenia, za ciekawy pociąg do życia, za humor, za zachłanność i łapczywość :)
2. Sara Deever
(za krótkie, ale ciekawe recenzję, za muzykę, za filmiki, za całokształt)
3. Książkownia Magrat
(za miły dla oka szablon, za nietuzinkowe recenzje, za filmy,za różnorodność czytanych książek)
4. Literatura Współczesna
(za scrapowanie! za książki! za pasje!)
5. Zaczytana w słowach
(za powiew optymizmu bijącego z szablonu, za recenzje, za cytaty)
6.Visera
(za postanowienia, za wytrwałość, za podejście do życia, za uśmiech nawet z małych rzeczy)
7. Kot w butach
(za sympatyczną nazwę bloga, za filmik Where the hell is Matt,za przemyślenia, za pytania)
8. Oczywiście łamiąc reguły, regulamin i wszystko razem wzięte miejsce 8 zostaje wolne, zasługują na nie wszystkie obserwowane blogi i nie tylko, każda pasja jest ważna :)

Przypominając zasady:
Teraz Wy nominujecie kolejnych 7 osób z uzasadnieniem dlaczego?

karaluchy pod poduchy :)

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam entuzjazm u ludzi:)))
    Czuć, że się cieszysz i jesteś zawsze uśmiechnięta. No dobrze, nie zawsze, ale przeważnie.
    Zgadłam:)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadłaś :) 100% prawdy! Zawsze może nie, ale baaardzo często.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo mile zaskoczona :)
    Dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i popieram entuzjazm... To najlepszy narkotyk i znieczulacz... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje,alez mile zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm a to dziwne, bo chyba moj komentarz sie wykasowal... chcialam CI ogromnir podziekowac za to wyroznienie!!!! Nawet nie wiesz, jak ono mnie bardzo zaskoczylo i ucieszylo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm, może coś było nie tak, bo żadnego komentarza wcześniej od Ciebie nie było :)
    Cała przyjemność po mojej stronie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj :-)) Dziękuję ślicznie!! U siebie zostawiłam dłuższy komentarz do Ciebie, ale czuję się wzruszona, bo jak pisałam to dla mnie bardzo poważna sprawa!!
    Dobrej nocy:-)))

    OdpowiedzUsuń